sâmbătă, 23 noiembrie 2013

te-am căutat...

...te-am căutat într-un colţ de lume şi într-un colţ de amintire; te-am căutat dincolo de lumea mea; te-am căutat în altă lume și-n alte ore, acolo unde ne-am iubit odată...te-am căutat acolo unde am trăit împreună cele mai frumoase clipe de suflet în suflet, de mână în mână, de privire în privire...te-am căutat acolo unde ne-au rămas amintirile, acolo unde mi-ai dat atât de multe în puținul timp pe care l-am avut împreună; te-am căutat acolo unde fiecare minut alături de tine a însemnat pentru mine ore de liniște, ore de bucurie și tot ce am trăit atunci a rămas în sufletul meu alături de tine; te-am căutat pentru că îmi lipsești mult, mai mult decât aș fi  crezut...și poate acolo, în lumea ta, te mai te gândești din când la mine, te mai gândești la lumea ireală în care ne-am cunoscut și ne-am iubit ”fără prejudecăți, fără reproșuri și explicații complicate”...

Niciun comentariu: