miercuri, 17 iulie 2013

nimeni nu are dreptul...

...nu sunt o femeie uşor de înţeles; ştiu asta; îmi cunosc foarte bine toate capriciile şi defectele dar la fel de bine îmi cunosc şi calităţile; sunt o femeie care a greşit de multe ori, care a repetat unele greşeli şi a doua şi a treia oară din cine ştie ce motiv dar îmi recunosc greşelile şi nu mi-e ruşine să spun "îmi pare rău" şi să-mi cer iertare; sunt o femeie căreia i-a fost călcată în picioare de multe ori încrederea şi bunătatea şi pe care o afectează profund un gest nepotrivit sau un cuvânt aruncat la întâmplare dar cu toate astea continui să am încredere în oameni şi-mi place să cred că însemn ceva bun în viaţa prietenilor mei şi a oamenilor pe care i-am atins pentru o clipă cu o aripă a sufletului meu...sunt o femeie simplă; o femeie cu dezamăgiri, cu temeri, cu multă durere în suflet care îşi doreşte doar pace şi linişte pe poteca ei interioară...

...nu sunt o femeie minunată; sunt o femeie cu multe capricii şi defecte, dar pentru asta nimeni, dar absolut nimeni nu are dreptul să mă facă să mă simt inferioară...ştiu cine sunt, ştiu ce sunt şi ştiu întodeauna să mă retrag când simt că nu mai aparţin unui loc...

Niciun comentariu: