vineri, 6 septembrie 2013

clipa de lumină...

''Pe-o margine de vis
s-au oprit culorile toamnei toate…
Pe-o margine de sărut 
te-ai aşezat ca roua dimineţii mele dintâi
când am pipăit culoarea zorilor împreună...
                       Pe-o margine de clipă, 

                       te-am aprins ca pe o candelă în altarul iubirii
                       şi te-am numit OM
                       atât cât să îţi simt sufletul călătorind prin mine
                       ca printr-un labirint.
     
                                         Pe-o margine de gest
                                         te-am căutat în formele neştiute
                                         ale norilor bântuiţi de furtună.
                                         Erai aici, demult, de la facerea lumii
                                         aşteptându-mă să vin cu braţele încărcate
                                         de florile pământului răscolit
                                         de prea multa iubire...
                                                               Pe-o margine de suflet
                                                               te-am aşezat
                                                               că să-mi umpli orele de singurătate
                                                               şi să visam împreună la noi,
                                                               cei cu lumina în păr,
                                                               cei cu soarele în mâini,
                                                               cei cu buzele uscate de dor,
                                                               cei care nu cunoaştem
                                                               decât păcatul de a iubi
                                                               infint de departe,
                                                               infinit de mult,
                                                               infinit…
                                                               de infint.''
                                                                             L. Mossora

Niciun comentariu: