marți, 3 septembrie 2013

vreau să fii toamna mea...

...am ştiut întotdeauna că toamna are o emoţie şi o magie deosebită care nu poate fi înţeleasă şi simţită decât de anumiţi oameni, de oameni care pot înţelege multe, dincolo de tot şi de toate...acum ştiu că şi tu iubeşti toamna cu dimineţi reci, cu voaluri de ceaţă care ascund drumuri şi chipuri de oameni necunoscuţi, cu nopţi răcoroase în care pomii îşi leagănă frunzele în tăcere..acum ştiu că şi tu iubeşti toamna, aceaşi toamnă de care şi eu m-am îndrăgostit cândva...acum ştiu că vreau o toamnă cu tine...vreau să fii toamna mea...să-ţi iau de pe buze roua dimineţilor reci, să-ţi simt trupul ca o atingere de aripi şi soare-n amurg...vreau să te-nvălui în doruri arămii ca să te aud doar cu sufletul şi să te iubesc frunză cu frunză...vreau să fii toamna mea...să-mi speli cu ploile tale nesfârşite ochii obosiţi de atâta căutare, să-mi risipeşti cu vântul tău rece toate temerile, regretele şi dezamăgirile adunate în nopţile mele de singurătate...vreau să fii toamna mea, să-mi pui în braţe toate frunzele care cad şi să foşneşti lângă mine ca o mângâiere de toamnă...toamna de care m-am îndrăgostit...

2 comentarii:

Unknown spunea...

Superb, draga mea...

, spunea...

Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori pe loc. Am fost șocat pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactează-l personal dacă ai nevoie de ajutorul lui pentru a te reuni sau pentru a rămâne însărcinată sau poate ai nevoie de alte ajutoare.
Whatsapp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com