duminică, 8 septembrie 2013

clipa de lumină...

"Mi-e toamnă, mi-e vis, 
mi-e cântec şi ploi.
Mi-e albastru de-abis
Dureros de noi doi.
              Îmi este ninsoare şi-mi este descânt.
              Îmi este durere şi-mi este furtună.
              Îmi este plecare şi-mi este şi vânt…
              Şi alb... si nesomn, şi mi-e lună. 
                          Şi mi-este departe de tine şi frig. 
                          Şi mi-e amurg şi pustiu. 
                          Şi mi-e curcubeu şi-mi e să mai ning. 
                          Şi mi-e, unde eşti, să mai ştiu. 
                                       Şi sete îmi este şi iar îmi e dor, 
                                       mi-e rană de cântec în gând. 
                                       Şi-mi este şi spaimă... şi-mi este şi... nor 
                                       de ploi prea albastre plângând."
                                                                   L. Mossora 

Niciun comentariu: